Re: cuda z partycjami?

Autor: Marcin Gala <m.gala.maupa_at_.interia.pyly>
Data: Sun, 09 Sep 2012 12:13:07 +0200

On 2012-09-09 00:17, 1634Racine wrote:
> xpsp3;
> na dysku, w najprostszy sposob, przy instalacji systemu, utworzono 3y
> partycje _podstawowe_ , robiono to czujnie, zeby bylo ok, zeby wszystkie
> byly podstawowe:
> - C:\ na system, ntfs, _podstawowa_
> - na pozostalej wolnej przestrzeni wykrojono D:\, to druga _podstawowa_
> , ntfs
> - a z reszty miala byc trzecia _podstawowa_ E:\, ntfs
>
> dzisiaj, po miesiacach uzywania laptopa, przez przypadek ogladam dysk w
> Easeus Part. Master i oczom nie wierze, wiec sprawdzam w Part. Magicu i
> [...]

A tworzyłeś to windowsowym instalatorem? Bo coś mi się kołacze pod
deklem że DOS nie potrafił zrobić więcej jak jednej podstawowej, reszta
musiała być już logiczna. I nie wiem czy w xp-kowym instalatorze jeszcze
tej zaszłości nie usunęli (nie pamiętam xp ostatnio daawno temu na
czystym dysku stawiałem). Stąd do tej pory jak robię coś z partycjami to
przy pomocy zewnętrznych narzędzi np gparted. Jak już muszę użyć
windowsowego instalatora do tworzenia partycji to robię tylko tą na
której będzie system, resztę dysku zostawiam nieruszoną i dzielę choćby
wspomnianym gparted po instalacji systemu

--
Ahmed
- alez wodzu, co wodz???