Re: cuda z partycjami?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 9 Sep 2012 18:03:22 +0200

"Marcin Gala" napisał:

> A tworzyłeś to windowsowym instalatorem? Bo coś mi się kołacze pod
> deklem że DOS nie potrafił zrobić więcej jak jednej podstawowej,
> reszta
> musiała być już logiczna. I nie wiem czy w xp-kowym instalatorze
> jeszcze
> tej zaszłości nie usunęli (

Nie usunęli, a nawet gorzej - użytkownik nie dość, że nie ma żadnego
wpływu na rodzaj partycji, to w dodatku nie jest w żaden sposób
informowany o ich typie. W trakcie instalacji na dysku systemowym
pierwsza partycja zostaje założona jako primary", a każda następna jako
dysk logiczny na utworzonej cichcem partycji rozszerzonej. Tak więc
stwierdzenie o "bacznym tworzeniu" jest zwykłą konfabulacją.

JoteR