Re: Samoistne wybudzanie się kompa z hibernacji

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Sat, 1 Sep 2012 19:11:38 +0200

Dnia Fri, 31 Aug 2012 20:08:54 +0200, Anerys napisał(a):

> To trzeba to będzie przeczyścić, aby wywalić nieskuteczny sterownik, skoro
> utknęł na wypakowaniu (tak zrozumiałem z poprzedniego zdania, chyba, że to
> literówka, która mogła mnie zmylić), to trzeba inaczej...
> Wypakowanie do własnego uruchomienia instalatora zrobiłem z pomocą TC (Total
> Commander) -
> kursorem na plik INFINST_AUTOL.EXE i CTRL-PgDn (nie ENTER!), wejdzie jak w
> katalog. Zawartość skopiować do jakiegoś osobnego katalogu (uważać na prawa
> dostępu) i w nim uruchomić SETUP.EXE.
> [...]

Zainstalowałem sobie testowy XP na innym dysku i po kolei dodawałem stery.
najpierw grafika, potem LAN i audio, potem ten sterownik do chipsetu który
polecałeś, od Intela. Po każdym zainstalowaniu - hibernacja i czekanie czy
wstanie :) Okazało się że wstaje samoczynnie po zainstalowaniu sterów
chipsetu. No i teraz mam problem, muszę znaleźć taki ich wariant który jest
OK. Może się da. Ale najpierw muszę wiedzieć czy sterowniki chipsetu da się
w ogóle odinstalować. W "Dodaj/usuń programy" ich nie ma, rozpakowany
sterownik nie zawiera opcji Uninstal... Zgodnie z moją wiedzą się nie da :)
Jedyna metoda to reinstalacja systemu.
Jakaś podpowiedź?

--
Jacek