Re: Samoistne wybudzanie się kompa z hibernacji

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 1 Sep 2012 00:22:19 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Nie, jak zapuściłem setup drugi raz to zameldował że wszystko już
> poinstalowane. Sprawdziłem w Managerze wyrywkowo wersję sterów i były
> nowe.

No właśnie, tak może być i w przypadku "złamania" (się) instalacji, ze
system widzi nowe, czego w rzeczywistości nie ma. Nie jest to może zbyt
częste, ale bywa cholernie upierdliwe do usunięcia. Nie sprawdzę na swoim
lapie, choć ZTCP mam Intela, bo mam instalkę zintegrowaną z niektórymi
sterami i chyba jest tam chipset Intela.

> Ale zapewne będę jeszcze próbował usunąć wszyskie stery i zainstalować to
> Intelowskie na nowo.

Tylko dokładnie, może z jakimś wspomagaczem bardziej zaawansowanym, niż
CCleaner, może np. Revo free, czy inny jakiś czyścik, żeby i w Rejestrze
posprzątał.

> Podaję identyfikator, już próbowałem coś wyguglać ale bezskutecznie:
> pci\ven_8086&dev_29b4&subsys_82951043&rev_02\&3&11583659&0&18

Zaraz sprobuję to ruszyć.

> Cholera że też tego nie idzie skopiować i wkleić :)

Po głowie mi się kołacze, że raz mi się to udało... Ale nie pamiętam
konkretnej sytuacji.
Dam znać, jak coś znajdę.