Re: Jak pozbyć się Ask.com z FireFoxa?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 28 Aug 2012 21:52:58 +0200

Przemysław Ryk in news:1jbbmu5wnd7im.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info
[........]
> VMware Player, stawiasz sobie
> system na takiej wirtualnej maszynie, robisz jego snapshota (czyli obraz
> stanu początkowego), tam sobie instalujesz i testujesz do wypęku…

1.
co przemawia za tym, by Player, a nie Virtualbox?

2.
nie wiem, czy o to chodzi w snapshot,ale tutaj
http://www.dobreprogramy.pl/VMware-Player,Program,Windows,13312.html:

"Playera obcięto z możliwości tworzenia migawek. Możemy więc zapomnieć np. o
szybkim testowaniu oprogramowania antywirusowego na tej platformie bez
konieczności ręcznego kopiowania całej maszyny za każdym razem. Druga wada
to koszmarnie długi start samej aplikacji do obsługi maszyn. Nie musimy
włączać żadnej maszyny, po prostu start interfejsu z ich wyborem trwa bardzo
długo i tworzy wrażenie, że aplikacja się zawiesiła. Jest to niezależne od
sprawdzania aktualizacji przy starcie."

3.
"(...) Brakuje trybu integrujÄ…cego wirtualizowanÄ… maszynÄ™ z matkÄ… tj. praca
bez jawnego przełączania się pomiędzy nimi. (...)"

- co-by-to-nie-znaczylo...