Re: Jak pozbyć się Ask.com z FireFoxa?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 24 Aug 2012 03:46:00 +0200

Dnia Thu, 23 Aug 2012 22:52:29 +0200, Adamus napisał(a):

(ciach…)
> Muszę to wypróbować. Już dawno chciałem zainstalować jakiegoś
> deinstalatora, bo zdarza mi się różne programy ściągać "na próbę"
> i większość z nich potem usuwam, ale w rejestrze śmieci zostają.

Ale po cholerę się tak męczyć? Ściągasz np. VMware Player, stawiasz sobie
system na takiej wirtualnej maszynie, robisz jego snapshota (czyli obraz
stanu początkowego), tam sobie instalujesz i testujesz do wypęku…

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]