win2000 Same zmieniły się ustawienia w protokole TCPIP

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Tue, 28 Aug 2012 22:37:48 +0200

Czy jest możliwe żeby same zmieniły się ustawienia sieciowe (skasowane i
ustawione na automatyczne)
Mam szukać we firmie dywersanta czy niczemu się nie dziwić :-)
Przychodzę do pracy i sterowane komputerami maszyny nie działają. Jako
że serwisantem tego sprzętu nie jestem to 2 godziny mi zajęło szukanie
przyczyny. Komp sprawny. Żadnych niebieskich ekranów nie było ani innych
podejrzanych zachowań. Dysk twardy nowy na gwarancji.