Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Sun, 15 Jul 2012 13:23:52 +0200

Dnia Sun, 15 Jul 2012 00:55:36 +0200, Anerys napisał(a):

> Hej!
> W świetle przetaczającej się dyskusji, gdzie dane na dysku rozbija się na
> kilka partycji - czy trzeba to przewalać na inną literkę? Nie wystarczy
> podmontować wydzieloną partycję w strukturę filesystemu, w miejsce
> dotychczasowej lokalizacji przeniesionych danych? Wtedy wszelkie wpisy
> lokalizacyjne nie muszą być zmieniane... Ja tak zrobiłem z plikiem wymiany i
> działa ładnie... (no, trochę w innym miejscu go umieściłem, lokalizacyjnie
> jest \Windows\System32\SWAPFILE.LNK\pagefile.sys (można inaczej przecież,
> [...]

Jak widzę u klienta oprócz systemowej, dodatkowo zamiast jednej partycji,
3, 4 5, to mnie skręca.
D: - Filmy
E: - Muzyka
F: - Dokumenty (jeżeli ktoś takowe posiada)
G: - Gry
Jeżeli użytkownik, który nie ma pojęcia, sam sobie tak zrobi, to
wytłumaczalne, ale jak użytkownikowi system robił ktoś inny, bo użytkownik
się nie zna, to porażka.