Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 15 Jul 2012 14:06:09 +0200

"Jacek" napisał:

> Jak widzę u klienta oprócz systemowej, dodatkowo zamiast jednej partycji,
> 3, 4 5, to mnie skręca.
> D: - Filmy
> E: - Muzyka
> F: - Dokumenty (jeżeli ktoś takowe posiada)
> G: - Gry
> Jeżeli użytkownik, który nie ma pojęcia, sam sobie tak zrobi, to
> wytłumaczalne, ale jak użytkownikowi system robił ktoś inny, bo użytkownik
> się nie zna, to porażka.

A co daje zamiast tego podmontowanie tych partycji jako folder głównego
dysku, bo o tym wszak mowa?
Nic, bo zasadnicza wada wydzielania osobnych partycji - sztywna pojemność
takiego obiektu - zostaje zachowana.
Tym niemniej osobna partycja na niektóre dane, zamiast trzymania ich w
domyślnych lokalizacjach, ma sens, bo pomijając już kwestię odtwarzania
systemu z obrazu partycji, to ścieżka typu
"C:\Documents and Settings\JoteR\Moje dokumenty\Moja muzyka\MP3\Anti-Nowhere
League\Anti-Nowhere League - Discografia\1982 - We Are The League\07 -
Anti-Nowhere League - Streets of London.mp3"
może stwarzać pewne problemy niektórym programom.

JoteR