A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 15 Jul 2012 00:55:36 +0200

Hej!
W świetle przetaczającej się dyskusji, gdzie dane na dysku rozbija się na
kilka partycji - czy trzeba to przewalać na inną literkę? Nie wystarczy
podmontować wydzieloną partycję w strukturę filesystemu, w miejsce
dotychczasowej lokalizacji przeniesionych danych? Wtedy wszelkie wpisy
lokalizacyjne nie muszą być zmieniane... Ja tak zrobiłem z plikiem wymiany i
działa ładnie... (no, trochę w innym miejscu go umieściłem, lokalizacyjnie
jest \Windows\System32\SWAPFILE.LNK\pagefile.sys (można inaczej przecież,
tak wybrałem...)) Nie można podobnie podziałać z tymi innymi partycjami,
dawać im literki, wmontować gdzie było i już? Ja tak zrobiłem z multimediami
na padniętym dysku (jak jeszcze padnięty nie był), dzięki czemu nie musiałem
nic przestawiać w programach do ich obsługi :)
Tak z ciekawości podpytuję :))