Re: A musi partycja na literce wisieć?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Sun, 15 Jul 2012 22:29:15 +0200

> W świetle przetaczającej się dyskusji, gdzie dane na dysku rozbija się na
> kilka partycji - czy trzeba to przewalać na inną literkę? Nie wystarczy
> podmontować wydzieloną partycję w strukturę filesystemu, w miejsce
> dotychczasowej lokalizacji przeniesionych danych? Wtedy wszelkie wpisy

Symbolic linki chwale sobie od dawna (nawet na NTFS pod XP smigaja),
ale dopiero Twoj post zmusil mnie do zastanowienia
czy da sie podmontowac naped/partycje pod katalog?

Kurde, da sie, i to w XP x86 :).

- wkladam pendrive do USB (pojawia sie jako naped F:)
- odmontowuje go:
   mountvol F: /D
- zakladam katalog:
   mkdir C:\pens\adata16gb
- montuje pendrive do owego katalogu:
   mountvol C:\pens\adata16gb
\\?\Volume{e3b0f8c0-b97a-11e1-8276-1c6f65afeddf}\