Re: który system wybrać: win7-32 czy 64

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 15 Jul 2012 00:38:21 +0200

Użytkownik "zlotowinfo" <dupa_at_dupa.xx> napisał w wiadomości
> hibernacja wyłączona, swap wyłączony
> 11GB wolnego na 21GB partycji wg. mnie prawidłowo
> ratowałem się kompresją ale widzę to był błąd

Kompresować raczej wtedy, gdy nieskompresowany się nie mieści. Wprawdzie na
codzień spowolnienie nie jest tak odczuwalne, jednak przy intensywniejszej
pracy dysku da się już wyraźnie zauważyć. Jednak przy przeglądaniu stronek,
pisaniu i odbiorze poczty, różnica będze pomijalna, bo też mocna maszyna
obleci z kompresją, zanim operacja dyskowa się skończy.

> jak system przestanie się mieścić to znak by go reinstalować

To znak, żeby rozszerzyć partycję.

> moja struktura partycji
> C system 21GB (zupdatowy+programy wymagające instalacji+stery=10GB)

Coś musialeś wyciąć, ponad same pliki pamięciowe.

> D dokumenty 11GB (+na nim 3GB stałe użytki bezinstalacyjne )

Partycja na tym samym dysku? Nie powiem, żebym popierał, ale Twój wybór,
naciskać nie będę.
No chyba, ze to jedyne dwie partycje na tym dysku, to powiedzmy, ujdzie.

> G gry 50GB (wiekszosc bezinstalacyjne)
> H instalki
> E/F media resztaGB
>

> 11GB na dysku systemowym uważam za ogromny zapas

Masz bardzo minimalistyczne podejście, lub coś rzeźbisz dla rzeźbienia.
Ale - zrobisz, jak chcesz, ja tylko uważam, że to za mało. Babci do rozmów z
wnuczkiem przez Skype wystarczy. Ale na jakąś większą robotę niekoniecznie.
Oceniać nie będę, nie znam Twojego profilu działania.
W osobnym artykule opiszę coś, co może być wygodne, a oszczędzi literek
dysków dla takich przypadków...