Re: aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 11:05:49 +0200

W dniu dzisiejszym sytuacja przedstawiała się następująco:
-po włączeniu komputera pojawiła się złota tarczka. Informowała o możliwości
zainstalowania (już tylko jednej) aktualizacji: KB2633880
-zezwoliłem; pobrałem i kliknąłem "instaluj"
-wyświetliło się okienko pt: Nie można zainstalować niektórych aplikacji z
powiadomieniem, że aktualizacja KB2633880 nie została zainstalowana. Żadnych
komentarzy, dlaczego tak się stało.
-"złota tarczka" zniknęła z zasobnika i już się tam nie pojawia.
-na stronie windows update nie ma informacji o aktualizacjach o wysokim
priorytecie, możliwych do pobrania
-natomiast na tej samej stronie, w pozycji: "historia aktualizacji" nie
zaszły żadne zmiany; nadal widnieje tam informacja, że instalacja tych
trzech poprawek została zakończona powodzeniem (siedmiokrotnie !!!)
-w Panelu Sterowania nie ma informacji o zainstalowaniu, którejkolwiek z
tych trzech poprawek.

Sądzę, że kto przespał wczorajszy dzień, nigdy nie zostanie poinformowany o
tych poprawkach.
Natomiast ten, kto z tym dzielnie walczył, może o tym incydencie spokojnie
zapomnieć.
Myślę jednak, że MS mógłby w tym temacie zamieścić notkę
przepraszająco-wyjaśniającą.
Pozdrawiam
mk