Re: aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 23:38:27 +0200

> Sądzę, że kto przespał wczorajszy dzień, nigdy nie zostanie
> poinformowany o tych poprawkach.
> Natomiast ten, kto z tym dzielnie walczył, może o tym incydencie
> spokojnie zapomnieć.

od jakiegoś czasu mam automatyczne updaty wyłączone. Odpalam ręcznie raz
na pół roku i jest spokój. To chyba najlepsza metoda bo zauważyłem, że
przy częstych aktualizacjach wydajność zaczyna kuleć no i takie systemy
też łatwiej padają. O dziwo na jednym z kompów system nigdy nie był
aktualizowany (SP2) i chodzi najlepiej ze wszystkich. Mity o wirusach
można włożyć między bajki. Od czasów słynnej dziury z 2002 (blaster)
sprzed sp1 nic nie było w stanie zainfekować XP przez kabel lan.