aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue, 22 May 2012 10:56:16 +0200

Witam,
Niedawno zgłaszałem problem z automatycznym pobieraniem aktualizacji.
Przy próbie pobrania, znikała ikona powiadomienia (złota tarczka), a
aktualizacje nie były pobierane.
Problem ten "rozwiązał się sam"; na drugi dzień pobieranie przebiegło
bezproblemowo, o czym powiadomiłem i temat został zamknięty.
W dniu dzisiejszym otrzymałem powiadomienie o dostępności trzech kolejnych
aktualizacji. Dotyczą MS.NET Framework.
Kliknąłem na "pobierz" - zostały pobrane,
Kliknąłem na "zainstaluj" - zostały zainstalowane
Pobrane i zainstalowane -takie informacje zostały mi przekazane w
komunikatach.
Brak było informacji, aby zrestartować system, ale wykonałem to.
Mimo to po restarcie otrzymałem ponownie powiadomienie o dostępności tych
samych aktualizacji. Powtórzyłem procedurę pobierania i instalacji +
restart. Niestety po starcie systemu, powiadomienie o aktualizacjach
pojawiło się ponownie.
Wykonałem to jeszcze dwa razy. Niestety "złota tarczka" w zasobniku
systemowym ponownie informuje mnie o tych samych aktualizacjach do pobrania
i instalacji.
Sprawdziłem w panelu sterowania: nie znalazłem tam zapisu, informującego, że
te poprawki zostały zainstalowane.
Przeszukałem dysk C:
przykładowo: ślady po jednej z sugerowanych poprawek, KB2633880 zostały
zlokalizowane w następujących folderach:
http://img109.imageshack.us/img109/8110/poprawki.jpg
podobnie z pozostałymi dwoma
Proszę radę, jak skutecznie pobrać i zainstalować te poprawki ?
pozdrawiam - mk