Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 14:06:14 +0200

> Z podanyego powyżej linka również skopiowanie treści do Worda nie powoduje
> kopiowania tła.
Nie rozumiem, dlaczego u mnie jest inaczej. Może wersja Worda?
Ja mam wersję 2007 dla użytkowników domowych.

> Natomiast nie wiem, czy dla Ciebie - jeżeli często korzystasz z
> zapisywania
> treści ze stron www - nie lepszym byłoby rozwiązanie w postaci programu
> MetaProducts Inquiry
> (http://www.metaproducts.com/mp/inquiry_standard_edition.htm). Potestować
> podstawowe funkcjonalności możesz w wersji Basic, darmowej dla
> niekomercyjnego użytku
> (http://www.metaproducts.com/mp/Inquiry_Basic_Edition.htm).
Dzięki. Wygląda interesująco, muszę popróbować na konkretnych przykładach.

Do zapisywania stron www używałam programu HTTrack. Pomimo zapoznania
się z Helpem miałam trudności z takim ustawieniem filtrów żeby zapisać
to co chciałam i tylko to co chciałam. Zawsze wychodziło za mało lub dalece
za dużo. W końcu trochę się do tego programu zniechęciłam.

Pozdrawiam
Zetka