Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 23 May 2012 06:19:21 +0200

Dnia Sat, 19 May 2012 12:06:13 +0200, Zetka napisał(a):

> Nie mogę powtórzyć tego, co wtedy robiłam, bo wyczerpałam
> limit bezpłatnego korzystania ze strony prawo.legeo.pl i teraz
> musiałabym zapłacić, by wejść na stronę z przepisami.
> Zrobiłam to co Ty na podanej przez Ciebie stronie (tam mogę
> wejść) i po przekopiowaniu do Worda 2007 tła nie ma.

Czyli być może jest coś dodatkowego na podstronach. :(

> Strona, przy której u mnie ten problem pojawił się ostatnio to:
> http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-20-sierpnia-1997-r-o-krajowym-rejestrze-sadowym/
> Być może różne rodzaje stron z przepisami zachowują się różnie,
> o czym mogłoby świadczyć to, że na podaną przez Ciebie stronę mogę
> wejść bez problemu, a na podaną przeze mnie już nie.

Z podanyego powyżej linka również skopiowanie treści do Worda nie powoduje
kopiowania tła.

Natomiast nie wiem, czy dla Ciebie - jeżeli często korzystasz z zapisywania
treści ze stron www - nie lepszym byłoby rozwiązanie w postaci programu
MetaProducts Inquiry
(http://www.metaproducts.com/mp/inquiry_standard_edition.htm). Potestować
podstawowe funkcjonalności możesz w wersji Basic, darmowej dla
niekomercyjnego użytku
(http://www.metaproducts.com/mp/Inquiry_Basic_Edition.htm).

[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]