Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Sat, 19 May 2012 12:06:13 +0200

> 1. Wszedłem na stronę (dokładnie na
> http://prawo.legeo.pl/prawo/zarzadzenie-ministra-spraw-wewnetrznych-z-dnia-13-kwietnia-2012-r-w-sprawie-uzycia-funkcjonariuszy-strazy-granicznej-do-udzielenia-pomocy-policji/)
> Firefoksem 12
> 2. Skrót Ctrl+A (zaznacz wszystko)
> 3. Skrót Ctrl+C
> 4. Przejście do Worda 2010
> 5. Skrót Ctrl+V
> Treść mam, hiperłącza mam, formatowanie od czapy (w sensie rozmiarów
> fontów), obrazów tła żadnych nie skopiował.

Nie mogę powtórzyć tego, co wtedy robiłam, bo wyczerpałam
limit bezpłatnego korzystania ze strony prawo.legeo.pl i teraz
musiałabym zapłacić, by wejść na stronę z przepisami.
Zrobiłam to co Ty na podanej przez Ciebie stronie (tam mogę
wejść) i po przekopiowaniu do Worda 2007 tła nie ma.

Strona, przy której u mnie ten problem pojawił się ostatnio to:
http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-20-sierpnia-1997-r-o-krajowym-rejestrze-sadowym/
Być może różne rodzaje stron z przepisami zachowują się różnie,
o czym mogłoby świadczyć to, że na podaną przez Ciebie stronę mogę
wejść bez problemu, a na podaną przeze mnie już nie.

Pozdrawiam
Zetka