Re: aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: Bies <galapagos21_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 23 May 2012 00:24:37 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Wygląda na to, że system trzeba położyć, nie restartować. Przynajmniej na
> wirtualnej maszynie z XP to zadziałało. Na prawdziwym komputerze sprawdzę
> dopiero jutro w pracy, w której (o dziwo) tylko jedna osoba zgłosiła
> telefonicznie ten problem, a druga zorientowała się, że są jakieś
> aktualizacje dopiero podczas wyłączania po pracy. Reszta siedziała cicho -
> znaczy się albo odptaszyli te poprawki, albo w ogóle mają wyłączone
> automatyczne aktualizacje ;->
>
> JoteR
Najciekawsze, że po przywróceniu systemu sprzed instalacji poprawek, system
nie zgłasza chęci do ponownej instalacji i na witrynie Microsoftu w historii
nadal są one wyświetlane jako zainstalowane. Jednak w "Dodaj usuń programy"
nadal ich nie ma, tzn. nie można ich odinstalować w zwykły sposób.

Bies