Re: aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue, 22 May 2012 23:53:54 +0200

"kmark" napisał:

> Brak było informacji, aby zrestartować system, ale wykonałem to.
> Mimo to po restarcie otrzymałem ponownie powiadomienie
> o dostępności tych samych aktualizacji.

Wygląda na to, że system trzeba położyć, nie restartować. Przynajmniej na
wirtualnej maszynie z XP to zadziałało. Na prawdziwym komputerze sprawdzę
dopiero jutro w pracy, w której (o dziwo) tylko jedna osoba zgłosiła
telefonicznie ten problem, a druga zorientowała się, że są jakieś
aktualizacje dopiero podczas wyłączania po pracy. Reszta siedziała cicho -
znaczy się albo odptaszyli te poprawki, albo w ogóle mają wyłączone
automatyczne aktualizacje ;->

JoteR