Re: aktualizacje automatyczne - zgłaszanie aktualizacji już pobranych

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Tue, 22 May 2012 21:07:03 +0200

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4fbbc28e$0$1300$65785112_at_news.neostrada.pl...
> Usun cały .NET Framework 3.5 oraz .NET Framework 3.0.
> Teraz zainstaluj 3.0, oraz update, (aby się nie pomylić, po instalacji
> zainstaluj update dla .net 3.0 (KB928416)), a dopiero potem update dla
> .NET 3.5.
>
> Lub
> Usuń za pomocą narzędzia Windows Instaler Cleanup
> http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/290301/pl
> wszystkie obecnie zainstalowane w systemie wersje pakietu .Net Framework.
>
> - Następnie pobierz z poniższej strony .Net Framework 1.1 i wykonaj jego
> instalację.
> [...]

Ponieważ problem ten nieoczekiwanie pojawił się nie tylko u mnie,
postanowiłem odczekać kilka dni, zanim zastosuję się do Twojej porady.
Myślę, że może w temacie tych trzech poprawek, Spece z MS przyznają się do
popełnionego buga i zrehabilitują się wydaniem kolejnych poprawek do tych
trzech poprawek. Wolałbym takie rozwiązanie. Ale skoro okaże się, że jednak
wina jest po mojej stronie, przystąpię do realizacji Twoich zaleceń według
alternatywy drugiej, która wydaje mi się bardziej kompleksowa.
O podjętej decyzji i jej wykonaniu, oczywiście powiadomię.
Dzięki i pozdrawiam
mk