Re: Windows 8 beta

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Wed, 28 Mar 2012 20:04:09 +0200

Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

> Też kwestia dyskusyjna. Te 2 kg dodatkowe w teczce jednak
> czuć trochę.

Dlatego mówię, że ergonomia X mobilność = constans.

> Teraz pojawiajÄ…
> się znowu "ultrabooki" (ach, to słowotwórstwo marketingowe),
> ale z niezrozumiałych dla mnie powodów nacisk stawia się na
> grubość komputera (do krojenia chleba na służyć, czy co?!?)

Mniej miejsca w teczce zajmuje. No i wyglÄ…da seksi.

> i czas uruchamiania (kogo to zbawi?),

A wyobrażasz sobie, że wyciągasz z kieszeni telefon i czekasz minutę by
przeczytać pocztę i esemesy? To żadna mobilność. Się do tego dąży, żeby w
sekundę budzić te komputery przenośne jak telefony.

> zamiast na mały cię-
> żar (poniżej 1 kg byłoby idealnie...)

Grubość jakby idzie z tym w parze. Chyba nie chcesz mieć laptopa wypchanego
watÄ…?

> i czas pracy na zasilaniu bateryjnym, nawet kosztem wydajności.

No i na tym polegają netbooki i tablety - wolne ale energooszczędne.

Tymczasem nowy sprzęt z win8 na oferować coś jeszcze lepszego - wzorowany na
smartfonach "connected standby".