Re: svchost.exe

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Wed, 28 Mar 2012 11:57:48 +0200

W dniu 2012-03-27 21:03, Piotr Rezmer pisze:

> A może to coś w stylu raportowania "User experience". Może niechcący
> pozwoliłeś by komputer raportował np. z jakich funkcji MS Office
> korzystasz.
> Mimo wszystko użyłbym wiresharka, być może ten rozpozna jaki protokół
> jest wykorzystywany do transmisji (np. BITS) i może też poda jakieś
> nazwy (np. przesyłanych plików).

Poszedłem tropem MS Office, przejrzałem pakiety tego programu i w jednym
zauważyłem opcję pobierania narzędzi do urządzeń przenośnych. Kliknąłem
na opcję "pobierz".. Niestety instalacja po pobraniu 100u MB zakończona
błędem. Druga próba i instalacja kończy się błędem po pobraniu 90 MB
danych. Odinstalował program MS Office i mimo kilku restartów kompa nie
ma jakiegoś nieautoryzowanego pobierania danych z netu. Czyli można
przyjąć na 90% pewności że te nieprawidłowości powodował MS Office.
Dzięki za sugestię i zainteresowanie.