Re: Windows 8 beta

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 22:37:37 +0100

On Mon, 5 Mar 2012, R.e.m.e.K wrote:

> Tu juz pojechales ostrym s-f, nikt rozsadny nie da sie wczepic w takie
> urzadzenie.

  Jak na razie, wyglada że się mylisz.
  Bo ten upload to jest szczegół dopóki wiesz *co* ładujesz.
  A jak na razie, to "statystyczny obywatel" łyka (jak to się mawia,
"jak pelikan"?) "ochronę danych" i wadzi mu lista lokatorów, ale
już ujawnianie bardzo szczegółowych informacji *korporacjom*
mu *nie* wadzi.
  Mam na mysli rzecz jasna płatnosci karta, o których post dalej
pisze rs (czytałem kilka postów "głębiej").

  Kwestia pytania czy to po prostu powszechny brak rozsadku jest
oczywiscie do przyjęcia (jako temat stosownego flejmu), ale
z faktem dyskutować się nie da: możesz mieć rację, ale przy
założeniu że na przeszkodzie stana inne czynniki.

pzdr, Gotfryd