Re: Windows 8 beta

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 5 Mar 2012 18:41:35 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości
> I monitor 22'' zamieni na wypasione 4'' (bo 5 nie wejdzie do kieszeni)

Na szczęście mam lapcioka i przypięty do niego monitor, może nie 22, ale
wystarcza...

> Gdyby te zasady byly tak zelazne jak sugerujesz to dzis powstawalaby
> muzyka
> tylko elektroniczna, jedlibysmy tylko w fast-foodach "stuningowane" zarcie

Procol Harum, A whiter shade of pale, piękny, trudny aranżacyjnie utwór,
klasyka organów Hammonda, mam w wersji stereo... Przeminęło z wiatrem, Okno
na podwórze, czy choćby nasz swojski Pan Samochodzik, do spółki z
Perłowowłosą dziewczyną Omegi, pyszne schabowe, z kapuśniaczkiem, żurkiem,
gulaszem pod piwko :))

> (bo nazwac to jedzeniem jest grzechem), nie byloby plyt analogowych, nikt

Najfajniejsza perkusja - to, co określam jako "winylowy bas", trudno to
zdefiniować, coś, czego z DDD raczej się nie usłyszy (po części z powodu
mikrofonowania płyty - zjawisko pożądane we wzmacniaczach gitarowych, stąd
też (ale to nie jedyny powód) stosowanie w nich lamp elektronowych)...

> nie jezdzilby rowerem, kazdy mialby w domu robota zamiast psa czy kota
> etc.

Od połowy lutego mam drugiego psa, czyli mogę poszczycić się "dwupsem" :)
Choć to nienajłatwiejsza sytuacja, stokroć wolę ją ponad wszelkie płytkie
coś, co filozoficznie określa się jako "próżność".

Nie ma IMHO nic złego w nowoczesnej technologii, w tym, że co jakiś czas
zeżremy na mieście papierowego gównoburgera, że ktoś sobie w domciu robotem
się pobawi. Pod warunkiem, że nie zapomni o tym, uszanuje to, co było
kiedyÅ›.
Piłsudski (pomijam czy ktoś go lubi, czy nie, ja jestem neutralny), pięknie
powiedział - Kto nie szanuje przeszłości, nie jest godzien przyszłości.
(jakoÅ› tak)