Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Wed, 7 Mar 2012 12:15:16 +0100

Dnia Wed, 07 Mar 2012 10:43:23 +0000, kamil napisał(a):

> korekcjÄ…
> przerzucać
>
> Z tym, że podłączyć solidny monitor do laptopa jest o wiele łatwiej, niż
> przenieść desktopa z osprzętem między biurkami. 2:0 dla mnie.

Ale kumasz, ze nie wszystko na malo (relatywnie) wydajnym lapku da sie
zrobic tak sprawnie i wygodnie jak na jego duzym bracie?

> Najwidoczniej gdzieś mnie ten punkt ominął. Nawet jeśli, to wciąż mam
> sporo użytkowników mających laptopa zamiast stacjonarki. Podpinają się w
> pracy do stacji dokujÄ…cej z monitorem i klawiaturÄ… na biurku, po pracy
> zabierają laptopa do domu czy w podróż. Gdzie tu przewaga desktopa?
> Cenowo przyzwoity laptop z i5, 4GB pamięci i sporym dyskiem też już dziś
> nie kosztuje 3x ceny desktopa.

Mam w tej chwili zajete 5,6 GB ramu, a to jest akurat niewiele, coraz
czesciej mysle o upgrade do 16GB.

> A kto tu mówi o znajomych? Nigdy nie przeglądałeś czegoś z kanapy
> podczas, gdy żona obok film ogląda? Nigdy nie usiadłeś z dzieciakiem
> wygodnie w fotelu, żeby youtube przejrzeć na laptopie? Trudno, ja często.

Ogladam YT z dzieckiem na ...tv, zaskoczony? :)
I wiesz, ze to fajniejsze na 50'' niz na 15'' z ugotowanymi na
twardo...klejnotami? ;-)
A zona wtedy "tapuje" allegro na iPadzie, wygodniej i sprawniej niz
touchpadem na lapku lub nie daj boze myszka po kolanie :-)

> Problem z zaakceptowaniem faktu, że laptop używany przez 90% czasu
> stacjonarnie jest wciąż wygodniejszy, od desktopa przenoszonego przez
> 10% czasu.

Ok, tylko ten lapek poza tym, ze jest to nie na wszystko pozwala, a
stacjonar owszem. Spytam podobnie:
co jest wygodniejsze? namiot, ktory mozesz szybko zlozyc i rozlozyc
przewiezc, przeniesc czy moze pietrowy dom, ktorego nie ruszysz i zawsze
bedzie stal tam gdzie stoi, za to mozesz w nim przetrwac zime, huragan,
wstawic auto do garazu, urzadzic duza impreze i zakopac zwloki wrednego
sasiada w piwnicy?

--
pozdro
R.e.m.e.K