Re: Windows 8 beta

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed, 7 Mar 2012 12:26:06 +0100

> Najwidoczniej gdzieś mnie ten punkt ominął. Nawet jeśli, to wciąż mam
> sporo użytkowników mających laptopa zamiast stacjonarki. Podpinają się w
> pracy do stacji dokującej z monitorem i klawiaturą na biurku, po pracy
> zabierają laptopa do domu czy w podróż. Gdzie tu przewaga desktopa?

Aha... Czyli ze "laptopy sa wygodne dla wszystkich z wyjatkiem dwoch
grupowych trolli" a Ci twoi ZU to najwyrazniej podpinaja sie do stacji
dokujacych bo ktos ich do tego zmusza sila?

Swoja droga ci producenci stacji doujacych to idioci... inwestowac
w linie produckyjne dla dwoch trolli z usenetu... :P

BP, MSPANC ;)
Vituniu