Re: Windows 8 beta

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu, 08 Mar 2012 09:17:34 +0100

On Tue, 6 Mar 2012 23:06:45 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>W życiu i nigdy na to nie pójdą. Choć taka opcja mogła by naprawdę
>spowodować tąpnięcie na rynku PCtów. Ja prawdę mówiąc, bym sobie czegoś
>takiego życzył. Przeglądarki podgryzały IE, podgryzały, aż się okazało, że
>nawet Microsoft musi się wziąć do roboty. Płakać się przy okazji chce nad
>tym, co wyprawia Mozilla, ale to temat na inną dyskusję.
Odnoszę wrażenie, że obecna sytuacja jest wręcz komfortowa dla obu
producentów. Pomimo konkurencji na rynku domowym, to Apple nie jest w
stanie poważnie naruszyć dominacji MS w tzw. zastosowaniach
biznesowych, a dzięki silnej obecności Apple w domach to MS nie musi
się obawiać problemów, gdyby stał się monopolistą.

--
Grzegorz Krukowski