Re: Windows 8 beta

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 6 Mar 2012 23:06:45 +0100

Dnia Tue, 06 Mar 2012 12:28:10 -0500, rs napisał(a):

> to prawda. bezwladnosc rynku odgrywa tu duza tole, tak jak w latach
> 90tych bezwlasnosc rynku drukarskiego, byla jednym z glownych
> czynnikow, ktory pozwolil applowi przetrwac kryzys.

Wydłużanie wsparcia dla Windows XP to się przypadkiem pojawiło? Jak ludzie
(a użytkowników Windows jednak jest znacznie więcej niż Mac OSa) staną
okoniem i nie rzucą się na Windows 8, to może się sytuacja powtórzyć.
Microsoft jeszcze nie stworzył sobie rzeszy „wyznawców”, gotowych koczować
parę dni w kolejkach, by kupić nowe Windows przy wtórze oklasków obsługi
sklepu…

> nie wiem co rozumiesz pod ogolnodostepny? przeciez OSXi iOS to sa
> systemy ogolnodostepne. chyba ze masz na mysli dostepnosc do kodu
> zrodlowego.

Ogólnodostępne? Nie w porównaniu z Windows czy Linuksami, czy BSD. Nie
postawisz Mac OS bez cudowania na konfiguracji odpowiadającej np.
MacBookowi.

(ciach…)

[ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
[ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
[                                                           (Bill Vaughan) ]