Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu, 08 Mar 2012 11:15:20 +0000

On 06/03/2012 22:06, Przemysław Ryk wrote:

> 1. Gówniany, mały ekran, najczęściej pokryty błyszczącą powłoką.

To kup większy z matowa, albo podepnij monitor. Jest opcja.

> 2. Poza pochyleniem - brak jakiejkolwiek innej regulacji położenia ekranu.

Podepnij monitor.

> 3. Niewygodna klawiatura (brak numerycznej, cudaczne zmiany układu
> przycisków).

Jesteś księgowym, że potrzebujesz numerycznej na codzień?

> 4. Touchpad.

Myszki na USB nie gryzą.

> 5. Wolny (najczęściej) dysk lub szybki, ale małej pojemności.

Masz w desktopie coś szybszego niż 7200RPM i dlaczego miało by to być
problemem dla większości ludzi, którzy używają laptopa do przeglądania
facebooka a nie onanizowania się benchmarkami?

> 6. Brak możliwości rozbudowy.

Po co komu rozbudowa do facebooka?

> 7. Tragicznej jakości dźwięk.

Głośniki można podpiąć, można korzystąć z wbudowanych. W desktopie
_musisz_ podpiąć.

> 8. Ograniczone możliwości podłączania peryferiów.

A co ma pani Krysia podłączać? Programator epromów do przeglądania
facebooka jest jej zbędny.

> 9. Plątanina kabli niejednokrotnie jeszcze bardziej upierdliwa, niż przy
> stacjonarnym komputerze.

Stacja dokująca gryzie?

> Wystarczy? :)

Wystarczy, żeby widzieć jak na siłę szukasz bezsensownych argumentów. :>

--
Pozdrawiam,
Kamil