Re: Brak sterownika SATA a instalacja Windows 7 - czy się da?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 5 Mar 2012 18:16:26 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jj0pod$ag8$1_at_news.icpnet.pl...
> To już trochę inna sprawa. To był najwyższy czas, żeby te funkcje dodać
> do Visty. A że jest dostępna i ma nawet następcę, a nawet betę następcy
> następcy to trzeba powiedzieć fanom XP, którzy w 2012 instalują ten
> system :)

No trochę pojechałeś.
Mam XP a na laptopie W7 i XP.
Win7 jest świetny do przeglądania internetu i oglądania filmów, niestety do
poważniejszej pracy jeszcze się nie nadaje.
m/in próbowałem usilnie zaktualizować system w Samsungu Galaxy i po 2
godzinach poddałem się, Win7 ucegla telefon, XP stawia na nogi.
No i dużo dużo innych programów wymięka pod 7 64bit (popatrz chociaż na
pakiet Siemens Simatic/WinCC).
Może za 5 lat 7-demka nada się do czegoś więcej.

Pozdro.

--
Irokez