Re: Windows 8 beta

Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka coâ„¢ <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka_at_interia.pl>
Data: Mon, 05 Mar 2012 18:12:20 +0100

> Ale skąd ten brak przerw? Tak wygląda przykładowa klawiatura laptopa,
> pełnowymiarowe klawisze i przerwy identyczne, jak w mojej desktopowej
> klawiaturze:
>
> http://techreport.com/r.x/dell-xps-m1210/keyboard.jpg

Ok, zle sie wyrazilem - za plytkie przerwy, za gladka
klawiatura, nie wiem - dla mnie sprowadza sie to do
"brak przerw". Dobra, moze nie dotyczy to wszystkich
laptopow.
Nie kasuje to i tak argumentu, bo glownym powodem jest
jej umiejcowienie wzgledem monitora.

> O wiele bardziej irytuje mnie konieczność siedzenia na krześle przed
> biurkiem w domu, mam tego dość po 7 godzinach w pracy. ;)

A to juz zalezy na czym siedzisz, na tym
http://www.wyposazenie-biura.pl/foto/550x550_solo_10s_p20.jpg
bym nie wytrzymal za dlugo :P