Re: Brak sterownika SATA a instalacja Windows 7 - czy się da?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 23:18:22 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):
> Ekhm... W 2001 roku nie był to "archaizm", a potem Microsoft
> przecież wcale nie miał obowiązku dostosowywać starego pro-
> gramu do nowych realiów. Prawda? :)

No nie wiem, takie np. WPA2 jakoś dodali.

> Tym bardziej, że już Vista z jednym i drugim sobie radziła
> lepiej od XP, a jest dostępna na rynku od wielu dobrych lat.

To już trochę inna sprawa. To był najwyższy czas, żeby te funkcje dodać do
Visty. A że jest dostępna i ma nawet następcę, a nawet betę następcy
następcy to trzeba powiedzieć fanom XP, którzy w 2012 instalują ten system
:)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/