Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 5 Mar 2012 17:54:08 +0100

Dnia Mon, 05 Mar 2012 16:40:33 +0000, kamil napisał(a):

> Laptopa kupuje się, żeby przenieść go szybko i wygodnie z jednego
> miejsca pracy na drugie i twoje świńskie kwiki niczego tutaj nie
> zmieniÄ….

Jak lubisz nosic to sobie nos, ja nie pracuje jako tragarz i nic nosic nie
musze.

> Mam desktopa i laptopa, żona tylko laptopa i monitor do tego kiedy musi
> nad czymś większym w cad popracować.

Wyrzuc desktopa i korzystaj tylko z laptopa, wszak desktopy to dinozaury.

> A ja z chęcią biorę czasem laptopa na kanapę, zamiast siedzieć przed
> biurkiem plecami do wszystkich i patrząc na ilość laptopów sprzedawanych
> co roku na całym świecie, nie jestem jedyny.

Ja, gdy z kims chce posiedziec to go nie obrazam klepaniem po laptopie tylko
z nim siadam i rozmawiam, a gdy chce popracowac to za plecami mam sciane.

> Ty oczywiście masz prawo uważać siebie za wyrocznię i resztę cywilizacji
> za idiotów, ale w niczym nie zmieni to faktów.

A fakty sa takie, ze laptopy sa popularne oraz, ze do powaznej pracy laptop
jest upierdliwy. Nie wiem o co chodzi z ta wyrocznia, ale klade to na karb
problemow w komunikacji.

--
pozdro
R.e.m.e.K