Zniszczona czcionka przez Microszrot po .NET 4.0

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 20:40:57 MET

WItam.

Kiedyś to miałem - dziwne czcionki w okienkach, nie skojażyłem dlaczego,
przeinstalowałem system i było już ok.
Aż do teraz.
Zainstalowałem DWG TrueView 2012 bo potrzebuję otworzyć plik CAD'a. Mniejsza
o to.
Potrzebuje on do pracy Microsoft .NET Framework 4.0 lub nowszy. No ok.
Zciągnełem zainstalowałem. Ok Gra pasuje i się zazębia.
Po kolejnym odpaleniu komputera system stwierdza, że ma 5 poprawek to tego
NET. Niech mu będzie, zciągnął, i instaluję...
http://www.freeimagehosting.net/nq3us
http://www.freeimagehosting.net/i8hwj

Czy może mi ktoś powiedzieć, co za mikroszrotowscie ścierwo niszczy czcionki
w systemie i jak to naprawić inaczje niż reinstalka systemu WinXP?

Pozdrawiam

--
Irokez