Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 19:48:11 MET

On Sun, 04 Mar 2012 12:00:37 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Nie, *nie robię*.
>Żadnego z tych zadań nie da się zrobić wygodnie i szybko na
>małym telefonie. W wielu przypadkach podobnie jest zresztą
>z komputerami przenośnymi. I dlatego cały czas wszystko ro-
>bię na "blaszaku", komputera przenośnego używam tylko w po-
>dróży i w konieczności (wykłady, prezentacje, wyjazdy), a
>telefon służy mi jako telefon i okazjonalny terminarz (ale
>nie sprawdza się też do końca w tym zadaniu). I nie mam za-
>miaru mieć dostępu do Internetu w każdym miejscu i momencie
>za pomocą telefonu, bo jest to mi po prostu *niepotrzebne*.

jak wiem, ja wiem. ale ty jestes szczegolny wypadek (ja tez i pewnie
jeszcze kilku) ale nie na szczegolnych wypadkach opieraja sie zmiany w
strukturze rynku komercyjnego. tyle, ze to jest wlasnie blad, ktory ty
i wielu popelnia, ze jak oni tak robia, to im sie wydaje, ze i inni
rowniez. otoz nie. kilka lat temu mi sie wydawalo, ze maszyna do
robienia animacji 3D to jest i na wieki pozostanie wielka kobyla SGI,
teraz znacznie wiecej moge zrobic na, nawet nie tak do konca
wypasionym laptopie w drodze do pracy.

>Tak się kiedyś ostrzegało przed uzależnieniem od Internetu,
>a dzisiaj wpycha się w nie ludzi na siłę.

to nie jest takie proste jak to widzisz. przebywanie na internecie
wiaze sie z powaznymi konsekwencjami neurologicznymi spowodowanymi
kultura zmianami w kulturze czytania i odbioru informaci.
strukturycaja zachowan, co czasami wychodzi na dobre, czasami wrecz
przeciwnie. to jest bardzo zlozony temat, choc nie nowy bo siega do
sporu Sokratesa z Platonem dotyczacym wyzszosci pamietania nad
zapisywaniem. to i to co mamy teraz jak rowniez wiele rzeczy,ktore
mialy miejsce pomiedzy, to jest rozwoj cywilizacyjny, cywilizacji
technicznej, ktory ma okreslene cechy. nie unikniesz tego, a swojego
blaszaka, sam z wlasnej nieprzymuszonej woli juz, pewnie nie tak dlugo
wymienisz na cos bardziej kompaktowego. <rs>