Re: Zniszczona czcionka przez Microszrot po .NET 4.0

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Sun, 11 Mar 2012 16:27:52 +0100

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Irokez
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> WItam.

> Kiedyś to miałem - dziwne czcionki w okienkach, nie skojażyłem dlaczego,
> przeinstalowałem system i było już ok.
> Aż do teraz.
> Zainstalowałem DWG TrueView 2012 bo potrzebuję otworzyć plik CAD'a. Mniejsza
> o to.
> Potrzebuje on do pracy Microsoft .NET Framework 4.0 lub nowszy. No ok.
> Zciągnełem zainstalowałem. Ok Gra pasuje i się zazębia.
> Po kolejnym odpaleniu komputera system stwierdza, że ma 5 poprawek to tego
> NET. Niech mu będzie, zciągnął, i instaluję...
> http://www.freeimagehosting.net/nq3us
> [...]

Ja kiedyś zgrałem sobie do "utilsów" taki plik:
http://ibozaur.w.zax.pl/utils/kontrolka%20RichEdit.zip
Było to po podobnym wątku na grupie dyskusyjnej,
fragment dyskusji jest zapisany w paczce zip jako txt.
Może Ci się przyda :)

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~