Re: Zniszczona czcionka przez Microszrot po .NET 4.0

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Mar 2012 - 20:53:20 MET

Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
> WItam.
> Kiedyś to miałem - dziwne czcionki w okienkach, nie skojażyłem dlaczego,
> przeinstalowałem system i było już ok.
> Aż do teraz.
> Zainstalowałem DWG TrueView 2012 bo potrzebuję otworzyć plik CAD'a.
> Mniejsza o to.
> Potrzebuje on do pracy Microsoft .NET Framework 4.0 lub nowszy. No ok.
> Zciągnełem zainstalowałem. Ok Gra pasuje i się zazębia.
> Po kolejnym odpaleniu komputera system stwierdza, że ma 5 poprawek to
> tego NET. Niech mu będzie, zciągnął, i instaluję...
> http://www.freeimagehosting.net/nq3us
> [...]

Nie wiem skąd się to bierze, ale zmiana czcionki w momencie wystąpienia
literki ń miała miejsce jeszcze na długo przed pojawieniem się .NET 4.0. To
raczej coś z niepoprawną obsługą Unicode, jeden z tych problemów, o których
w USA nikt nie słyszał i nie jest w stanie sobie wyobrazić.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/