Re: Jak skopiować pliki z zepsutego HD?

Autor: To Ja <To_at_Ja.pl>
Data: Sun 26 Feb 2012 - 07:59:11 MET

> Hm?
> http://groups.google.com/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thr...

Tak właśnie znalazłem Twój poprzedni news i tak znalazłem obecny, który
tutaj częściowo wkleiłem i dodałem znaki > żeby było to podobne
i czytelne jak z czytnika grup.
Nie wiem jednak dlaczego nie widać ich w czytniku grup, w moim przypadku
w OE6. Żadnych blokad co do wyświetlanych newsów nie ustawiałem.
Wszystkie inne newsy są widoczne - sprawdziłem.

Wygląda na to, że muszę tam zaglądać żeby sprawdzać czy nie ma jakiejś
odpowiedzi od Ciebie. Chętnie to zrobię, bo zawsze czegoś interesującego
można się od Ciebie dowiedzieć.
Ciekawi mnie czy to dotyczy także innych grup, na które pisujesz.
Przy innych grupach na odpowiednik w/w strony nie zaglądam i może coś
przegapiam. Szkoda by było.

> Takie pytania padały tutaj wiele razy. Żeby się nie powtarzać, odeślę Cię
> do forum dla elektroników, gdzie poczytasz, że całe to straszenie
> "odzyskiwaniem nadpisanych danych" służy li tylko nabijaniu kasy przez
> producentów oprogramowania czyszczącego dyski.
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic829522.html

To że istnieją darmowe programy do wymazywania treści 35 razy trochę
przeczy teorii, że jedyną przyczyną twierdzenia, że trzeba zamazywać
wiele razy jest chęć zrobienia kasy przez firmy tym się zajmujące.
Po słynnej wpadce p. Jakubowskiej było na ten temat sporo dyskusji
i o ile dobrze pamiętam to nawet wśród fachowców zdania były podzielone.

Dziękuję i pozdrawiam