Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 18 Feb 2012 - 14:16:36 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jho8kr.90s.1@pb2004.pl...
> LargeSystemCache raczej nie bo od Visty nie jest używany nawet na 32-u
> bitowych Windowsach[1]. Ty masz 64-o bitowy. Nie można jednak wykluczyć że
> jakiś inny tweak lub kombinacja to spowodowały. Dlatego używanie tweakerów
> to prosta droga do psucia systemu. Przywróć wszystko co zmieniałeś do
> stanu domyślnego dla Windowsa 7 x64 i sprawdź czy problem ustąpi.

Kiedyś tak miałem z... SP3 do XP - po instalacji padła sieć, nie wychodziło
w net. Odinstalowanie nie pomogło, dopiero przywrócenie systemu rozwiazało
problem. Kolejna instalacja SP3 udała się.
Hmm... Trochę się zastanawiam, czy nie mogło tu zajść podobne zjawisko, jak
po zainstalowaniu Office 97 na W7 - uszkodziło się coś od instalacji
programu, który dla W7 nie jest przeznaczony... etc... Ale nie będę nawet
gdybał, nie mam tyle praktyki, by sugerować gokolwiek... Więc w tym wątku
już się kukturalnie zmyję, conajwyżej dokończę inne jego gałęzie. :)