Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sat 18 Feb 2012 - 13:21:31 MET

Użytkownik cac napisał:

> Widocznie jakiś tweaker zmienił u mnie na 1 (używałem tylko TuneUp
> Utilities).
> Czy to mogłaby być przyczyna "podwieszeń" oprogramowania?

LargeSystemCache raczej nie bo od Visty nie jest uĹźywany nawet na 32-u
bitowych Windowsach[1]. Ty masz 64-o bitowy. Nie można jednak wykluczyć
że jakiś inny tweak lub kombinacja to spowodowały. Dlatego używanie
tweakerów to prosta droga do psucia systemu. Przywróć wszystko co
zmieniałeś do stanu domyślnego dla Windowsa 7 x64 i sprawdź czy problem
ustąpi.

--
Piotr Borkowski