Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 18 Feb 2012 - 14:08:51 MET

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jhoa2l.954.1@pb2004.pl...

> Piszesz prawdopodobnie o XP. Na każdym systemie nowszym LargeSystemCache

Tak, zresztą to nadmieniłem, wysuwając też przypuszczenie, że lokalizacja
wartości powinna być podobna.

> nie ma żadnego efektu.

Ale skoro tak to zrobiono, co zresztą powinienem odczytać ze zrzutu ekranu
(brak wartości), to widać, wiedzano, co się robi.
Dziękuję za info poprawkową (dziękuję Wam wszystkim za cierpliwość -
człowiek całe życie się uczy) :)), przy okazji zapytam, czy ta dogodność
jest włączona na stałe, czy istnieje jakaś inna możliwość kluczowania nią,
czy nie ma jej już w ogóle, czy może występuje, ale w innej formie, inaczej
działa?