Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Feb 2012 - 11:59:53 MET

> Dlatego używanie tweakerów to prosta droga do psucia systemu. Przywróć
> wszystko co zmieniałeś do stanu domyślnego dla Windowsa 7 x64 i sprawdź
> czy problem ustÄ…pi.

Używam ich naprawdę rozsądnie i nigdy naraz. Właściwie moim jedynym
tweakerem jest TuneUp, nigdy na żadnym systemie (XP, Vista, i obecnie 7) nie
powodował kłopotów ani jakichkolwiek niestabilności systemu,
oprorogramowania itp. Zazwyczaj co 2-3 lata jak stawiam system to używam go
do szybkiego dopasowania systemu do swoich potrzeb - ot całe moje
tweakowanie. TuneUp - z przyzwyczajenia jakog go polubiłem i tak juz został.

Co do obecnego problemu nie wiąże go z użyciem tweakera, wczesniej był
równiez w systemie, działał a problem nie występował