Re: Konfiguracja wielosystemowa - Windows, Linux, FreeDos

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 20:40:25 MET

Dnia Sun, 05 Feb 2012 18:22:26 +0100, Przemek napisał(a):

> Uważam, że cały dysk na Windows to jest trochę bez sensu. Choćby
> dlatego, że lepiej oddzielić zainstalowane programy i system od
> Archiwum. Poza tym mam też kilka innych potrzebnych partycji...

O ile popieram przenoszenie danych użytkownika z partycji systemowej na
inną, tak dzielenie dysków na kolejne partycje (a tu film,y a tu muzyka, a
tu jeszcze coś innego), to już przesada.

> Sam zainstalowałem Linuxa Suse i wszystko mi bryka. A jeśli chodzi o
> Gruba, to może nie jestem ekspertem, ale ostatnio np. zmieniłem sobie
> bootscreena.

Można Cię dotknąć?

> Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to mam wszystkie partycje
> zbekapowane za pomocą Acronisa.

A przywracanie trenowałeś? :)

> Mimo wszystko, jeśli ktoś się na tym zna, to niech podpowie jak się za
> to zabrać :)

Radek podpowiedział Ci bardzo dobrą i wygodną drogą - potestuj na maszynach
wirtualnych. Jak okaże się, że to naprawdę jest Ci niezbędne do życia -
wtedy się zabierzesz za oranie dysków.

[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]