Re: Synchronizacja - czym?

Autor: Atom <Atom_at_Anton.com>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 20:44:30 MET

> Total Commander i dużo ostrożności.

No właśnie, o ostrożność chodzi. Zanim zapytałem, poszukałem
w Googlach i trochę programów tam jest, ale chodziło mi o program,
który może polecić ktoś, kto go używał. Właśnie ze względu na
niebezpieczeństwo utraty danych, a także ze względu na prostotę.
Nie chodzi mi o jakiś kombajn, w którym trzeba wpierw wypróbować,
a potem ustawiać ogromną ilość parametrów. Chodzi mi o coś
prostego, a jeśli jakieś pliki pozostaną zdublowane, to trudno.
W każdym razie lepsze to niż utrata plików.

Może jednak ktoś używał program godny polecenia?

Pozdrawiam
Atom