Re: Windows 7 - problem z paskiem zadań

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu 29 Dec 2011 - 23:56:38 MET

Użytkownik "Marek" <precz@spamowi.com> napisał w wiadomości
news:a8tj5e5hep6z$.f1had3zvr790$.dlg@40tude.net...
> Raczej niemożliwe gdyż mam włączone autoukrywanie a także opcję
> "zablokuj
> pasek zadań".

Faktycznie, sprawdziłem, żabcia zostaje w swoim bajorku.

> Sęk w tym, że to ja na chwilę zalogowałem się na konto drugiego
> użytkownika
> aby sprawdzić, z której strony ma pasek zadań. Gdy wróciłem do swojego
> profilu - pasek był już nie na tym ekranie co trzeba. Kilka razy
> powtarzałem czynność lecz potem już nie chciał zmieniać swojej pozycji
> samoczynnie. Co jakiÅ› czas to siÄ™ dzieje.

Myśli mi krążą wokół tego, czy pasek masz na ekranie głównym, czy
dołączonym, czy np. jakiś problem przy starcie systemu z obudzeniem
drugiego ekranu nie przerzuca paska na ekran główny, a potem bujasz się
z tym...

> Wcale nie wykluczam czegoś podobnego. Być może jakaś kombinacja
> klawiszy
> coś powoduje. Mam właśnie taki efekt z driverem od klawiatury
> (Logitech

Otóż właśnie. Jak się szybko pisze, to nawet patrząc na klawiaturę nie
wyłapie się takiego niuansu. I jak widzisz, ponad rok się bujałem, gdy
mi coś zaczęło wyskakiwać...

> zapisywania). Do dziś nie wiem o co chodzi. Zmieniałem komputery,
> modele
> klawiatur Logitecha i zawsze to samo.

Ja bym powiedział, że sterowniki są napisane do dupy. Coś programista
przegapił przy kompilacji, lub terminy goniły i nie dopieścił - i masz
problem, Houston.

i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako
stalking.