Re: Windows 7 - problem z paskiem zadań

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri 30 Dec 2011 - 01:08:39 MET

Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:56:38 +0100, L501 aneryS napisał(a):

> Faktycznie, sprawdziłem, żabcia zostaje w swoim bajorku.

Chyba akwarium założę i kijanki zacznę hodować :-D

> Myśli mi krążą wokół tego, czy pasek masz na ekranie głównym, czy
> dołączonym, czy np. jakiś problem przy starcie systemu z obudzeniem
> drugiego ekranu nie przerzuca paska na ekran główny, a potem bujasz się
> z tym...

Mam go i zawsze chcę mieć na prawym monitorze u góry. Start systemu to nie
jest dobry trop gdyż po starcie pasek zawsze był w poprawnym miejscu.
Używam daną instalację od pół roku a problemy zaczęły się od momentu gdy
założyłem drugie konto użytkownika. Pasek przeskakuje tylko gdy czasem
przełączę się między użytkownikami (nie pamiętam czy poprzez wylogowanie
jednego i zalogowanie drugiego, czy przez przełączenie zalogowanych, czy
poprzez wejście na konto A zaraz po starcie i potem na B itd).

> Ja bym powiedział, że sterowniki są napisane do dupy. Coś programista
> przegapił przy kompilacji, lub terminy goniły i nie dopieścił - i masz
> problem, Houston.

Pisałem do Logitecha wiele razy: u nich wszystko ok. Napisałem na forum -
znaleźli się inni co mają ten sam problem. Przypuszczam, że sam się
napraszam o kłopoty gdy kupuję klawiatury za 600zł gdy inni robią to za
50zł.