Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 20:47:01 MET

W dniu 2011-12-21 11:30, Marek pisze:
> Dnia Wed, 21 Dec 2011 02:56:22 +0100, Animka napisał(a):

> Heh, dziwaczne to jest. Jesteś pewna, że to urządzenie na screenshocie to
> jest właśnie odbiornik klawiatury?

Nie to sÄ… gniazda USB.
Odbiornika klawiatury nie mam, tylko odbiornik myszy i widnieje on w
postaci Å‚adnej ikony w dziale "UrzÄ…dzenia".

> Nieprawda, wszystko jest z nim ok - jak wstępnie zdiagnozowałem to
> sterownik mi się źle zainstalował po niedokładnym włożeniu urządzenia do
> portu. Pisałem o tym. Naprawiłem problem zgodnie z tym co koledzy mi
> podpowiedzieli. Umieściłem odbiornik w innym porcie aby klawiatura mi
> działała, zmusiłem managera urządzeń do pokazania wszystkich urządzeń -
> nawet tych odłączonych - wtedy to źle działające urządzenie ujawniło mi się
> na trefnym porcie mimo iż jest przyłączone w innym miejscu, usunąłem je,
> przełączyłem odbiornik do "trefnego" portu, znów zaczął się instalować i
> [...]

Toteż ja myślałam, że Ci od razu powinno przyjść do głowy, żeby felerne
urządzenie usunąć, albo przynajmniej wyłączyć.

> No i się automatycznie źle zainstalowały. Możesz zrobić eksperyment:
> podłącz aparat fotograficzny do jakiegoś USB, włącz go - zacznie się
> instalować urządzenie. Odłącz je w trakcie instalacji. Potem podłącz je
> ponownie - będziesz miała duże szanse, że urządzenie na danym porcie nigdy
> już nie będzie mogło pracować o ile nie zrobisz tego co ja zrobiłem.

Trzeba odinstalować kontroler/y wtedy zainstaluje się od nowa.

> Owszem, ale sterowniki do klawiatury nie zawierają sterowników do
> odbiornika gdyż urządzenia USB same się instalują.

Oczywiście.

Dowodzi tego fakt, że na
> każdym innym porcie USB urządzenie działa poprawnie bez instalowania
> czegokolwiek. Nawet na tym porcie działało przed reinstalką systemu.

W moim komputerze nie działa gniazdko USB MMC/SD, bo do czytnika mi
wpadła karta pamięci od telefonu. Przebiło się to maleństwo nie wiem
jakim cudem przez adapter i wpadło do czytnika. Tzn z początku trochę
wystawało, ale jak chciałam wyciagnąć (powinnam od razu pencetą) to
wpadła do środka. Nie ma jak tego wyciagnąć, trzeba by było rozkręcać
cały komputer i wyjąć ten czytnik. Kupiłam na razie nową kartę, która
dobrze się sprawuje w telefonie i komputerze. Tamta była wadliwa.

animka

--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w