Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 11:30:13 MET

Dnia Wed, 21 Dec 2011 02:56:22 +0100, Animka napisał(a):

> http://www.2shared.com/photo/aU4krflu/capture_001_21122011_024645.html?
>
> Klawiatura na odbiornik czy mysz to nie ma róznicy jeśli chodzi o
> niedziałanie jakiegoś Huba. Mam mysz radiową na USB, klawiaturę na
> USB-przewodowÄ… Compaq.

Heh, dziwaczne to jest. Jesteś pewna, że to urządzenie na screenshocie to
jest właśnie odbiornik klawiatury?

> A może musisz akumulatory naładować w ładowarce? Ja mam na zmianę 2
> komplety i jeszcze ze 2 dokupiÄ™.

Po przełączeniu odbiornika do innego portu USB (1cm obok) nagle okazuje
się, że akumulatory mam ok? :-D Pisałem przecież, że we wszystkich innych
portach urządzenie działa poprawnie.

> No właśnie Teh HUB Ci nie działa, albo nie nadaje sie do tej klawiatury.

Nieprawda, wszystko jest z nim ok - jak wstępnie zdiagnozowałem to
sterownik mi się źle zainstalował po niedokładnym włożeniu urządzenia do
portu. Pisałem o tym. Naprawiłem problem zgodnie z tym co koledzy mi
podpowiedzieli. Umieściłem odbiornik w innym porcie aby klawiatura mi
działała, zmusiłem managera urządzeń do pokazania wszystkich urządzeń -
nawet tych odłączonych - wtedy to źle działające urządzenie ujawniło mi się
na trefnym porcie mimo iż jest przyłączone w innym miejscu, usunąłem je,
przełączyłem odbiornik do "trefnego" portu, znów zaczął się instalować i
działa poprawnie od tej pory.

> Powinny automatycznie zainstalować sie sterowniki do tego USB,

No i się automatycznie źle zainstalowały. Możesz zrobić eksperyment:
podłącz aparat fotograficzny do jakiegoś USB, włącz go - zacznie się
instalować urządzenie. Odłącz je w trakcie instalacji. Potem podłącz je
ponownie - będziesz miała duże szanse, że urządzenie na danym porcie nigdy
już nie będzie mogło pracować o ile nie zrobisz tego co ja zrobiłem.

> a jak siÄ™
> nie instalują to oznacza, że coś jest walnięte. Masz płytkę instalacyjną
> do tej klawiatury?

Owszem, ale sterowniki do klawiatury nie zawierają sterowników do
odbiornika gdyż urządzenia USB same się instalują. Dowodzi tego fakt, że na
każdym innym porcie USB urządzenie działa poprawnie bez instalowania
czegokolwiek. Nawet na tym porcie działało przed reinstalką systemu.