Re: Jak usunąć nierozpoznane urządzenie USB pod W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed 21 Dec 2011 - 23:26:37 MET

Dnia Wed, 21 Dec 2011 20:47:01 +0100, Animka napisał(a):

> Toteż ja myślałam, że Ci od razu powinno przyjść do głowy, żeby felerne
> urządzenie usunąć, albo przynajmniej wyłączyć.

A od czego zacząłem wątek? Zadałem pytanie jak usunąć (odinstalować)
felerne urządzenie jeśli jest nim odbiornik myszy i klawiatury. Jeśli jest
felerne to klawiatura i mysz nie działają więc jak je odinstalować Twoim
zdaniem? Przełożyć do innego portu? Wtedy przecież przestanie być felerne
na innym porcie i zniknie z poprzedniego uniemożliwiając odinstalowanie. Od
tego przecież wątek zacząłem.

> Trzeba odinstalować kontroler/y wtedy zainstaluje się od nowa.

Masz na myśli kontrolery USB na płycie głównej? Trochę to szalone odciąć
sobie możliwość sterowania komputerem - bo do nich klawiatura i mysz są
podłączone :-)